Litt fra hagen


Her er villvinen fra høsten.. Den er ikke krøpet fullt så langt opp der. Nå er den på full fart da.

Har den egentlig inntil et pilgjerde som jeg har satt opp i en vinkel på 1 og en halv side av plattingen  og tenkte den skulle dekke fint der sammen med en kjempeflott kaprifol og også en rose er der pluss   en thuja(Akkurat thujaen kommer nok til å bli for stor etterhvert, men nå ser det fint ut)

Men nå har iallefall villvinen begyndt å gro over sine bredder da :) 

Det er jo noen helt utrolige høstfarger på villvin <3 



 Kaprifolen er nesten majestetisk når den blomstrer. Den er det første rundt pilgjerde som kommer i blomst. Fargen er skikkelig fin synes jeg! 



Rosen kommer litt senere, men den har faktisk blomstret helt til nå..om det kommer mer på den vet jeg ikke. I fjor var det ikke noe særlig med blomster på den men i år! Det bugnet! <3  Faktisk så var det feil plante jeg kjøpte, trodde det skulle være store roser på, men den ble så fin med disse søte småblomstene synes jeg att den får nok stå ja.. :) 





Kommentarer

Populære innlegg